TJAAAAAAA

Har inte bloggat på aslänge, men hinner verkligen inte med det.
Har fullt upp hela tiden och just nu sitter jag och pluggar skiten ur mig själv, har musikinlämning och typ konsert inför klassen imorgon, har inte övat ett piss typ, sen svenskainlämning och prov på hinduismen, sen engelska till fredag också, ska ha läst ut en bok som jag inte ens börjat på typ, och sen skriva nån sak som jag inte fattat om den. You've gotta love high school.
JAJA, nästa vecka har jag ingen skola, utan spexövning, kommer nog bli rätt nice. Hehe
På lördag ska jag va med i konsert på Lindekullen typ, känner att det inte kommer gå så bra.
Ni får en "fin" bild också.
Tare chill nu va.
Snackade med mamma, därav telefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0