Hellyeh

JappJappJapp!
Nu har jag suttit här sen klockan 7 och skrivit massa historia, men nu är jag klar iallafall, så ska snart ta och fortsätta läsa i min 950 sidors långa bok! Trust me, den är bra.
Förövrigt har det hänt en del och det kommer hända en del!
Igår var det uppvisning och jag klarade min rondat-flickis-salto! Det gick verkligen skitbra.
På lördag drar man även på tävling typ halv 5 på morgonen! You've gotta love gymastics competitions!
SEN OM 9 DAGAR!?!?!?!?!? DRAR.JAG.OCH.NELLIE.TILL.ENGLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMMER BLI SÅ SJUKT AWESOME! NU TAGGAR VI TILL DET!!!
Ha det gött!

Söt bild på mig och Winnieponken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0