Hallihallå

Nu är det ett väldigt bra tag sen jag skrev nåt här. Tänkte därför berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna. För nån vecka sen var jag på Öland och stekte, spelade pingis, badade och ja, bara chillade helt enkelt! Kom hem, sov hos Emmy, chillade lika mycket som vanligt, dagen efter hade jag första träningen på 1-2 månader. Det gick strålande! Flickisen gick som en smäck! Sen drog jag till min hare Emma, mycket skratt och magont som vanligt! Sen i torsdags sov jag hos Sannie, vi gjorde en FET film, kolla på den på facebook vetja! PS.(glöm inte å gilla). Vi käkade pannkakor, åkte vilse i skogen, käkade även min första munk, hyfsat gott var det, jaja. Sen drog vi till Petter igår, Nongis och Emmy va också där, så vi chillade, käkade, kollade film. NU är jag hemma igen, är trött så somnar nog snart. HA EN BRA FORTSATT KVÄLLNING!
steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0