Amen TJEEEENARE MANNEN!

Eftersom Emmy tyckte att jag aldrig gör några inlägg så gör jag det nu, (även för att jag inte gör nåt annat vettigt just nu). Igår kom Emmy hit på förmiddagen, vi chillade lite, sen började vi o måla uthuset härhemma. Sen käkade vi, och på kvällen drog vi till stan och kollade på The Amazing Spiderman, haha, den va faktiskt bra! Sen käkade vi på Mc. Donalds och köpte förstås godis på Hemmakväll, som vanligt. Känner mig extremt fet just nu, men det känns bara bra, skulle jag vilja meddela! Emmy sov över här, men nu har hon åkt hem, så sitter nu här och kollar på OS- gymnastiken, det är ju helt sjukt hur starka de är! 
Aja, ska nog ta och gå en liten runda för att få lite luft. 
HA DET GÖTT, 
just det.. skolan börjar inom kort.......
alltid lika stek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0