GANGNAM STYLE /Vina Valborg

Tjennnnna!
Idag har jag varit hos Flo, vi chillade och körde runt lite, trevligtrevligt!
Imorgon morgon, öh haha, aja så drar jag mamma och Jennie in till stan, Jennie ska träna pingis och så ska vi typ köpa present till pappa som blir 50 snart, tänka sig att farsgubben har blivit så gammal! Äh man är inte äldre än man känner sig, right?
Sen drar vi la och badar och vädret tillåter, (låter som om jag kommer från "urtiden" med mitt språk). Och sist ska vi till min blivande skola där vi ska få massa info och få reda på klassen, måtte jag nu hamna med Vina! Annars är mitt liv över.. Hoppas hoppas hoppas.
peace
Jag atm, känner mig lite.. annorlunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0