First two days of college

Hejsansvejsan.
De två första gymnasiedagarna är avklarade! Har faktiskt varit kul och som tur är så är ju Vina i samma klass! 
Idag planerade vi bland annat vårt första projekt i grupp och bakade tårta.
Efter vi varit i Netto och inhandlat ingredienserna, stod ungefär hela klassen utanför och berättade lite om sig själv. 
När det var min tur lät det ungefär såhär: 
Jag: Nää, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. *tänker*
En tjej i klassen: Men vart bodde du nu igen? 
Jag: Hylte.. fast nej, Kråkeryd, en liten by med sisådär 10 hus. 
En kille i klassen: Amen vad kan man egentligen göra där?
Jag: PLOCKA SVAMP! 
 
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag sa det, men det var liksom så självklart för mig. Aja, ska nog ta och dra mig nu. Imorgon har jag sån har körkortsakgrej, glömt vad det hette.
HA det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0