Återigen snart skola..

Tjo, idag händer nog inte så mycket, förutom att Emma nog skulle hit, vet inte riktigt^^ 
Senare kommer även min farfar! Har inte träffat honom på typ ett halvår.. Nu sitter jag iallafall och degar och hoppas på bättre tider, nä, faktiskt inte. Aja, farfar stannar i helgen så det blir mycket kroppkakor, MUMS. Och kusinen konfirmerar sig på söndag också, så det blir la och hjälpa till med alla tårtor och smörgåstårtor mm. 
Och förresten, om mindre än en vecka börjar jag gymnasiet! Kan verkligen inte fatta det, känner mig inte alls så gammal.. Högst 12 eller nåt. Hoppas nu att jag kommer med bra klasskompisar och att jag får bra lärare. Känner även att jag måste äta fett mycket nu innan skolan börjar. Det sägs ju att maten på Kattegatt är värre än Örnas.. Ingen höjdare alltså.
Aja, det blir nog finnemang! ..(hoppas ja) Finns iallafall en sak jag ser fram emot, och det är starten av träningen den 27e, äntligen! Denna terminen ska jag verkligen tagga till och göra mitt allra bästa varenda träning. 
HA DET FINT!
Det fick bli en random bild som vanligt. Mitt uppe i diskandet på hemkunskapen i 9an, goda tider goda tider...
Och fråga mig inte vad jag gör med tungan, jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0